Inmiddels vordert het project ‘Blek‘ gestaag. Het café is inmiddels geopend en er wordt momenteel hard gewerkt om de laatste puntjes op de i te zetten. De Facebook page die vanaf de eerste dag van de overname werd gestart was een groot succes. Het aantal likes is inmiddels voorbij de 500 en diverse buurtbewoners gaven al aan zeer benieuwd te zijn naar de opening van een echt buurtcafé.
Inmiddels heb ik ook gezorgd dat er een aankondiging stond op het domein van Café Blek, zodat de zoekmachines het alvast konden indexeren. Een ook is er al gezorgd voor aanmelding bij andere relevante Social Media platforms, als Google Maps, Foursquare, Yelp en Google Plus.
Het logo voor Blek is inmiddels een bekend gezicht in de buurt, eerst hing het groot op posters achter de ramen en nu heeft een ouderwetse Café-raam-schilder het met de hand op de ramen geschilderd.
Binnenkort ga ik nog meer foto’s maken en de website optuigen, tot die tijd worden er flyers gedrukt om alle buurtbewoners attent te maken op de opening en gaan we binnenkort visitekaartjes maken en de menukaarten onder handen nemen.
Je zou het eigenlijk allemaal zelf willen als kleine ondernemer, maar als je zo’n zaak opent kom je al om in het werk, vergunningen, personeel, inkopen en ga zo maar door. Wat is het dan fijn als je zaak online en offline in ieder geval op poten staat!